Stem op je favoriete advertentie

Om je stem uit te brengen mail je de naam van het bedrijf inclusief een korte argumentatie naar redactie@memory.nl. Je kunt stemmen op alle advertenties van een halve pagina of meer uit dit nummer. Stemmen kan tot 28 februari 2015. Wie een stem uitbrengt maakt bovendien kans op een leuke prijs.

favoriete advertentie

Welk bedrijf weet jou het beste te bereiken met zijn arbeidsmarktcampagne? Laat ons weten welke advertentie jij het meest aansprekend, doeltreffend of pakkend vind en maak kans op één van de volgende prijzen

– Professionele foto gemaakt door Het portret bureau

– Boek: Welke kleur heeft jouw parachute? van Richard N. Bolles

– CD: Duizend spiegels van Marco Borsato

Het bedrijf met de meeste stemmen wint in maart de Memory Magazine Lezersaward. Mail je keuze naar redactie@memory.nl

Uitsluitend de adverteerders die in dit Memory Magazine een advertentie hebben van een halve pagina of meer maken kans op de lezersaward. Productadvertenties en advertorials vallen buiten de prijsvraag. Alleen reacties van studenten en tot vijf jaar afgestudeerden dingen mee naar de prijzen. Medewerkers en relaties van de Memory Group zijn uitgesloten van deelname. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Winnaars krijgen schriftelijk bericht